Volgende maand is het al zover :D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu Volgende maand is het al zover :D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu

Volgende maand is het al zover :D

Blijf op de hoogte en volg Kelly

05 Mei 2015 | Australië, Cairns

Daar ben ik weer :)

Nog maar 35 werkdagen te gaan, 19 juni draai ik mijn laatste shift! Whoehoe! Nu wordt het echt aftellen en echt doorwerken voor mijn school verslag, oeps! Komt allemaal goed, echt waar papa en mama, haha!

Zoals ik in mijn vorige verslag vertelde zijn we naar Hartleys Crocodile farm geweest, was een super geslaagde dag en super vet om die krokodillen van zo dicht bij te zien! Jammer genoeg zijn Matt en Nicole nu weg en langzamerhand vertrekken steeds meer mensen, echt jammer, maar zo is dat nu eenmaal in een hostel!

Zoals ik ook al op Facebook heb gemeld, is onze trip gepland en in dit verslag ga ik vertellen wat wij dan in grote lijnen gaan doen.

We doen ipv iedereen onze trip van onder naar boven ipv boven naar onder. Dit komt omdat wij ons retour ticket vanuit Cairns hebben en omdat we dan onze schoolspullen en zware koffers hier in het hostel kunnen stallen voor een maand als we reizen.
Op 21 juni vliegen we als eerst naar Melbourne, hier staat onder andere de ''Great Ocean Road & Philip Island'' op de planning, ik heb vooral veel zin in Philip Island, hier zijn namelijk pinguïns, super schattig. Na 5 nachten in Melbourne vliegen we naar Sydney waar we ook 5 nachten verblijven, hier willen we sowieso naar de Blue Mountains, Opera House, The Harbour bridge en Bondi Beach! Vanuit hier reizen we verder per bus, weer helemaal naar boven naar Cairns, ongeveer 2000km. De volgende plaatsen gaan we dan bezoeken:
- Byron Bay
- Surfers Paradise
- Brisbane
- Noosa
- Fraser Island (3 dagen, 2 nachten tour)
- Agnes water (1770), hier gaan we een surfles nemen!
- Airlie beach
- Whitsundays (zeilen voor 2 dagen, inclusief snorkelen en whitehaven beach)
- Townsville/Magnetic Island

Het verschilt per plaats hoe lang we hier blijven, na Magnetic Island gaan we weer naar Cairns waar we als het goed is op 19 juli weer aankomen. Hier hebben we dan nog even rustig de tijd om alles weer in te pakken om vervolgens op 22 juli weer op het vliegtuig naar huis te stappen.

Dit waren in het kort onze plannen, eerst zorgen dat het schoolverslag af komt en we onze 35 werkdagen overleven!

Groetjes en tot snel!
Cheers

  • 05 Mei 2015 - 11:52

    Mama En Papa:

    Weer een leuk verhaal Kel!!! Het begint inderdaad nu toch op te schieten. Maar het vooruitzicht op zo'n geweldige reis...... Gewoon FANTASTISCH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Komend half jaar ga ik voor mijn stage Down Under in Cairns, Australië. Hiermee probeer ik jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden!

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 6209

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 22 Juli 2015

Stage Down Under

Landen bezocht: