Switch - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu Switch - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu

Switch

Blijf op de hoogte en volg Kelly

28 Maart 2015 | Australië, Cairns

G'day mates,

Het is weer 2 weekjes geleden dat ik iets heb geschreven en 7 weken geleden dat ik uit Nederland ben vertrokken, dus hier ben ik weer. Ik heb niks eerder erop gezet, omdat er eigenlijk heel weinig te vertellen valt. Ik heb vooral 40 uur in de week gewerkt afgelopen weken en niet veel bijzonders gedaan.
Toch heb ik een nieuwtje te vertellen, ik heb net namelijk mijn laatste receptie dienst gedraaid bij Sun Tourism. Nee geen paniek, ik kom niet naar Nederland, maar het nieuwtje is dat ik deze week overga stappen (switchen) naar Nomads. Hier werkt Tim en zal ook ik gaan werken om mijn stage af te ronden. Is dit omdat ik het helemaal niet naar mijn zin had op mijn andere stage? Nee dat zeker niet, maar is mijn gevoel hier beter en heb ik hier bij Nomads een comfortabeler gevoel en heb ik het idee dat ik hier minder heimwee heb, ja dat wel. Ik heb gewoon het gevoel dat ik hier fijner mijn stage kan afronden, ook omdat ik bij Tim ben en het fijn is om een maatje in de buurt te hebben waar je alles mee kan delen. Daarnaast werken hier veel meer mensen van mijn leeftijd en zijn sommige andere stagiaires hier ook tot juni, dus dat is erg leuk! Verder zal ik een kamer gaan delen met Tim wat ik ook erg fijn en vertrouwd vind. Hopelijk wordt mijn heimwee dus nog wat minder de komende weken!

Komende week of die week erop zullen Tim en ik onze duiktrip weer opnieuw gaan plannen, poging 3, hopelijk lukt het nu wel! :D

Verder zal ik bij Nomads alleen receptie doen en traveldesk, dus iets wat ik al heb gedaan en iets nieuws, geen barren meer dus, wat ik helemaal niet erg vind.

Ik zal jullie snel laten weten hoe het hier is als ik ben overgestapt en wanneer er weer nieuwe dingen zijn gebeurd. Voor nu slaaplekker en een fijne dag toegewenst in het regenachtige Nederland vanuit het droge en om 00:30 s'nachts 26 graden warme Cairns :)!

Niet al te lang dit verslag, maar hopelijk toch leuk om te lezen!

Groetjes en liefs

  • 01 April 2015 - 09:02

    Papa & Mama:

    vandaag de overstap officieel!!! Goede keuze, en tuurlijk zal het best wel eerst weer spannend zijn maar gaat je zeker lukken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Komend half jaar ga ik voor mijn stage Down Under in Cairns, Australië. Hiermee probeer ik jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden!

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 6198

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 22 Juli 2015

Stage Down Under

Landen bezocht: