Stage Down Under - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu Stage Down Under - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu

Stage Down Under

Blijf op de hoogte en volg Kelly

09 Februari 2015 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt: ''De dag voor vertrek''. Morgen begint het grote avontuur van bijna 6 maanden. De koffer is ingepakt en alle laatste benodigdheden zijn nog snel gekocht. Het afscheidsfeestje is geweest, nog bedankt iedereen! Ik ben er dus helemaal klaar voor en de nodige zenuwen zijn ook al een beetje aanwezig. Ik vlieg morgen (samen met Tim) rond 12:45 richting Hong Kong waar wij een overstap hebben van 12 uur. Daarna vliegen we door naar Cairns waar onze wegen scheiden. Tim richting Nomads en ik richting Global Backpackers (centrum). Ik zal hier 18 weken stage lopen om daarna de laatste maand de oostkust te gaan verkennen, maar dat is nog ver weg. Om iedereen even een idee te geven waar ik zit in Australie, hierbij een kaart (rechts bovenin).

Iedereen verder bedankt voor alle lieve berichten en cadeautjes! Mijn plan is om zo nu en dan hier een leuk verhaaltje te typen over wat ik allemaal in het mooie Cairns beleef, maar ik kan natuurlijk geen garantie bieden, aangezien het vaak voorkomt dat de motivatie om een stuk te schrijven na 2 maanden in een neerwaartse spiraal beland, maar ik ga mijn best voor jullie allemaal doen.

Mijn volgende blog zal vanuit Cairns komen, waar ik donderdag ochtend, 04:50 am lokale tijd aankom.

Liefs en pas goed op jullie zelf, haha.

Cheers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Komend half jaar ga ik voor mijn stage Down Under in Cairns, Australië. Hiermee probeer ik jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden!

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 6210

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 22 Juli 2015

Stage Down Under

Landen bezocht: