Countdown - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu

Countdown

Blijf op de hoogte en volg Kelly

02 Juni 2015 | Australië, Cairns

Het is alweer bijna 3 weken geleden dat ik wat van me heb laten horen, sorry! Het is begonnen, het aftellen.. nog maar 3 weken, 15 werkdagen te gaan, wauw. Als ik terugkijk snap ik soms niet waarom ik de eerste weken zoveel heimwee had, want ik vind het nu super jammer dat ik hier over 3 weken wegga. Ik ga iedereen hier super erg missen, maar ben tegelijk ook super enthousiast over de trip. De afgelopen weken gewoon gewerkt en hier en daar wat aan mijn verslag voor school gewerkt. Verder was het weer hier niet al te best de afgelopen dagen, ik zie sinds een week de zon weer een beetje schijnen vandaag. Helaas had ik vandaag een studiedag ingepland dus bruin worden zit er niet in. Trouwens, voor de mensen die mij wat beter kennen, bruin worden zit er nooit echt in bij mij, dus ik ben er niet rouwig om, haha!

Het is een heel gek idee dat ik hier over 2,5 week gewoon klaar ben met werken en over 3 weken hier niet meer in het hostel zit. Dit is nu zo gewend na een aantal maanden, dat hier weg zijn wel wennen gaat worden. Daarnaast wordt van iedereen afscheid nemen ook lastig, zoveel super leuke mensen ontmoet en het stomme idee is dat je niet weet of je ze ooit nog gaat zien, omdat ze overal over de wereld wonen, Canada, Amerika, Engeland, Ierland, België, Finland, Frankrijk, Duitsland…dat wordt wel even slikken!
Komende weken gaan al een hoop mensen weg voordat ik wegga, omdat ze werk hebben gevonden of toch echt nu na een paar maanden in Cairns maar eens gaan verder reizen, dus misschien maakt dat het afscheid iets minder lastig! Wel jammer, want zo zijn de laatste weekjes wel wat saaier.

Toch kan ik echt niet wachten om meer van Aussie te gaan zien! Al die verhalen die je het hele half jaar gehoord hebt van backpackers mogen we over 3 weken zelf voor een maand gaan meemaken, ik heb er zo veel ZIN IN!

Daarnaast wordt het komende weken vooral alleen werken en aan mijn verslagen werken, zodat die af zijn voordat we vertrekken. Ik kijk ook wel erg op tegen mijn backpack inpakken.. dat wordt nog wat! Ik zal voordat ik vertrek nog wel even via hier of Facebook laten weten of alles past en of het inpakken is gelukt!

Dat was het weer voor nu, ik hoorde dat het in Nederland wat warmer gaat worden aan het einde van de week, kunnen jullie genieten waar ik al een half jaar van geniet, ik krijg het al koud bij 25 graden… ja wij gaan het zwaar krijgen in Melbourne (rond de 15 graden).

Groetjes daar en geniet lekker van de zon de komende tijd, voor hoelang het mag duren! Cheers en NO WORRIES!

  • 02 Juni 2015 - 06:53

    Peter:

    kelly heel veel succes en plezier
    en ... het gaat je allemaal lukken
    peter

  • 02 Juni 2015 - 19:12

    Papa En Mama:

    Hoi lieverd, weer mooi geschreven. Nog even en jullie gaan de mooiste reis van je leven maken..... mensen ontmoeten, mooie dingen zien, relaxen en vooral veel herinneringen maken. Nog even de laatste loodjes en dan is het zover. Geniet er vooral van want straks moet je thuis weer je bed opmaken, vaatwasser uitpakken, rommel opruimen etc. haha. Dikke kus van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Komend half jaar ga ik voor mijn stage Down Under in Cairns, Australië. Hiermee probeer ik jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden!

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 6163

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 22 Juli 2015

Stage Down Under

Landen bezocht: