Een maand geleden.. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu Een maand geleden.. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu

Een maand geleden..

Blijf op de hoogte en volg Kelly

10 Maart 2015 | Australië, Cairns

Een maand geleden stonden we op Schiphol, een maand alweer. Is het voorbij gevlogen, nee, maar is het een raar idee dat ik een maand al zo ver weg van huis ben, ja! Het wordt een korte update ik heb namelijk veelal gewerkt en gewerkt, ik hoop dat ik volgende week meer dingen te vertellen heb, vast wel want Lindy is hier eindelijk en naast dat ik gewoon moet werken gaan we allemaal leuke dingen doen! Gisteren hebben we al gezellig met z'n 3en (incl tim) een drankje gedaan bij een bar en daarna heeft Lindy een ijsje gehaald bij de Mac, wat ik ook van plan was, maar de cheeseburger sprak me op dat moment iets meer aan, haha. Maargoed er is ook wat minder leuk nieuws: de trip donderdag naar het great barrier reef gaat waarschijnlijk NIET door :(. Ik baal hier echt ontzettend van, keek echt heel erg naar uit om dit met Lindy en Tim te gaan doen. We zullen nog afwachten maar de verwachting geeft aan dat er golven van 6 meter worden verwacht en het dus niet veilig is, hopelijk krijgen we dan ons geld terug. Maar duiken met Lindy zit er dus helaas niet in. Wel staat er misschien op de planning om naar een aboriginal dorpje te gaan en/of te gaan paardrijden, maar daar kijken we straks even naar bij de travel desk.
Hoe gaat het daar in Nederland? Ik hoorde dat het lenteweer wordt? 14 graden!! Woehoe! Nou ik ga maar weer eens mijn bikini en korte broek aandoen en goed smeren want hier is het weer zo'n 30 graden! :)

Cheers en een dikke kus vanuit Aussie!

  • 10 Maart 2015 - 10:07

    Lydia En Ruud:

    lieve Kelly, onwijs leuk dat Lindy er nu ook is is!! Ga samen met z'n 2/3en vooral leuke dingen doen en genieten!! ( maar dat kunnen we wel aan jullie overlaten

  • 10 Maart 2015 - 12:31

    Jenny:

    wat leuk om weer even te lezen. Geniet maar lekker daar met zijn allen..
    We face timen binnenkort even. Dikke kus Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Komend half jaar ga ik voor mijn stage Down Under in Cairns, Australië. Hiermee probeer ik jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden!

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 6164

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 22 Juli 2015

Stage Down Under

Landen bezocht: