Zonnebrand, vleermuizen en trips - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu Zonnebrand, vleermuizen en trips - Reisverslag uit Cairns, Australië van Kelly Huisman - WaarBenJij.nu

Zonnebrand, vleermuizen en trips

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 Maart 2015 | Australië, Cairns

Hallo allemaal, daar ben ik weer..
Nog steeds elke week netjes een verslag. Gelukkig voor jullie zijn ze niet super lang!

Nu 3 weken weg en langzamerhand begin ik steeds minder aan thuis te denken. Even een korte update daarom over mijn heimwee, ik heb veel gesprekken met een begeleidster op school wat super fijn is en me erg helpt en samen met mij naar oplossingen zoekt om mijn stage zo fijn mogelijk te maken, dus dat is top :)

Het is hier nog steeds prachtig weer, altijd rond de 33 graden soms wat warmer. Mijn zonnebrand raakt zo langzamerhand op, maar hij werkt wel perfect want ik ben nog niet verbrand (en wel een klein beetje bruin).

Het is nu 3 weken geleden dat ik papa, mama, oma en de papa en mama van Tim op Schiphol een dikke knuffel en kus gaf en met tranen in m'n ogen door de douane liep en bijna in m'n broek plaste van de zenuwen. Je leest vaak ''het lijkt alsof ik hier net 3 dagen ben'', dat heb ik helaas nog niet, maar wat niet is, kan nog komen.

Afgelopen week weer 40 uur gewerkt achter de receptie (wat steeds beter gaat!) en af en toe bij een bar (wat alleen maar glazen halen is nog, niet zo leuk dus). Daarnaast een beetje bij de Lagoon gelegen, ijsjes gehaald bij de Mac, aangezien ze daar maar $0,50 zijn en wel lekker en op een neer gereden naar Tim. Niet zelf, maar met een gratis busje die elk uur naar Tim zijn hostel heen en weer rijdt.
Als ik dan in dat busje zit ben ik punt 1 super vrolijk dat ik naar Tim ga en punt 2 een beetje bang, want er zitten hier overdag HONDERDEN vleermuizen in de bomen en wat maken die een lawaai en wat stinken ze!! 's Avonds vliegen ze uit dus dan kom ik er liever niet in de buurt want ze zijn super groot en eng.

Nog maar minder als een weekje voordat Lindy komt, super naar uitgekeken! Nu telkens aan het kijken en zoeken naar een mooie trip naar heet Great Barrier Reef om samen te gaan doen! Ik ben er nog niet helemaal uit of ik ga duiken of snorkelen, wat vinden jullie? Ik denk toch maar snorkelen, omdat ik snel heel veel pijn aan mijn oren heb en het toch een beetje eng vind, zo diep onder water haha.

Over een uurtje heb een afspraak bij de chiropractor hier, beetje spannend, helemaal alleen erheen, maar hopen dat het werkt. Ik heb namelijk (ik denk door stress, heimwee etc.) een terugval gehad op mijn rugpijn. Hopelijk is dat na vanmiddag weer wat beter en kan ik er dan weer tegenaan want ik mag vanaf vandaag 8 dagen achter elkaar gaan werken (jippie, kuch!) hopen dus dat mijn rug het volhoud.

Ik laat jullie volgende week (einde van de week) horen hoe het allemaal is gegaan, en natuurlijk of ik al bij het Great Barrier Reef ben geweest.

Ik heb trouwens toch geprobeerd wat foto's hierop te zetten voor degene zonder Facebook. Ze staan niet allemaal correct bij het goede verslag, zo staan onder dit verslag ook foto's van Fitsroy Island waar ik over vertelde in mijn vorige verslag!

Cheers voor nu en ik spreek jullie snel weer!

Dikke kus :)

ps. Ik weet dat ik soms zeur als we thuis weleens aardappelen, groente en vlees eten, maar ik begin er toch soms wel een beetje naar te verlangen haha! Ik weet wel wat ik wil als ik thuis kom 23 juli ;) haha!

  • 04 Maart 2015 - 09:11

    Jenny:

    he fijn Kelly dat het allemaal wat positiever klinkt.. Super meis. Ga er nu maar lekker van genieten en ook leuke dingen ding... Erg mooi te lezen .. Groetjes uit Joure

  • 04 Maart 2015 - 16:52

    Annemarie:

    Hoi Kelly, Wat is het toch schitterend daar! Probeer zoveel mogelijk te genieten want straks als je weer in Apeldoorn bent, dan wil je graag weer terug. Tenminste, dat heb ik wel gehad. Dus geniet er met volle teugen van. Liefs en X Annemarie, ook aan Tim

  • 05 Maart 2015 - 09:27

    Lydia:

    Lieve Kel, weer een leuk verslag en mooie foto's!! En ja, wij merken ook dat het steeds een beetje beter met je gaat we zijn trots op je dat je zo goed je best doet!!

  • 07 Maart 2015 - 14:22

    Ciel Overes:

    Lieve Kelly,

    Heel blij regelmatig iets te horen, fijn dat jullie ook samen leuke dingen kunnen doen. Kan het heel goed begrijpen dat het soms moeilijk is. Het komt allemaal goed, echt waar. Geniet van alles wat je nu meemaakt, kon wel eens eenmalig zijn zo'n grote reis. Blijf op de hoogte ook via Rolf&Erica.
    Dikke knuffel, ook voor Tim. Tot wederhoren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Komend half jaar ga ik voor mijn stage Down Under in Cairns, Australië. Hiermee probeer ik jullie allemaal een beetje op de hoogte te houden!

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 6192

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 22 Juli 2015

Stage Down Under

Landen bezocht: